کشف مسئله و مسیر محصول
جلسات استراتژی، شناخت کاربر و تحلیل رقبا تا مسئله اصلی و اهداف سنجشپذیر پروژه دقیق مشخص شود.
از کشف مسئله تا تحویل و پشتیبانی در چهار مرحله شفاف پیش میرویم.
جلسات استراتژی، شناخت کاربر و تحلیل رقبا تا مسئله اصلی و اهداف سنجشپذیر پروژه دقیق مشخص شود.
طراحی وایرفریم، پروتوتایپ تعاملی و ساخت سیستم طراحی متناسب با برند برای خلق تجربهای یکپارچه.
کدنویسی تمیز، ایجاد پنل مدیریت اختصاصی و یکپارچهسازی سرویسها برای زیرساختی پایدار و مقیاسپذیر.
تحویل نهایی، تنظیمات فنی و محتوایی سئو، مانیتورینگ مداوم و بهبود برای رشد ارگانیک و افزایش فروش.